Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
S'han vist obligades a ajustar els preus contínuament, però enguany la competència de les multinacionals s'ha notat més que mai
Les petites i mitjanes empreses de Menorca no han obtingut els resultats esperats per aquesta temporada. Tampoc el mes d’agost ha complert les expectatives inicials i, una vegada més, s’ha constatat el menor poder adquisitiu de la majoria dels turistes.
Les empreses que més han reduït la facturació respecte de l’estiu passat són les de lloguer de vehicles. Han quedat aquest mes d’agost lluny de la plena ocupació que és habitual en plena temporada alta. Acostumades a tenir tots els cotxes llogats, s’han vist obligades a ajustar els preus contínuament, però enguany la competència de les multinacionals s’ha notat més que mai.
Segons l’enquesta de PIME, més del 90% dels “rent a car” ha reduït la seva facturació, cosa que no ha tingut res a veure amb els resultats de l’agost del 2022. El poder adquisitiu dels turistes ha estat més baix, i molts han optat per viatjar amb el seu propi vehicle.
A més, preocupa la pèrdua de connexions internacionals que es preveu aquesta tardor a l’aeroport de Menorca. Això sí, el setembre, de moment, ha arrancat amb força.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació