Tots els centres educatius de Vila han suspès l’activitat lectiva com a conseqüència de la tempesta
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats

Devers un 8% dels usuaris són treballadors d'empreses
Entre setembre i octubre, el 8% dels usuaris de la plataforma Uber a Mallorca han estat treballadors d’empreses. I un 7% a Eivissa. Quan s’han complert 16 mesos de l’arribada d’aquest servei a les Balears, de cada vegada hi ha més demanda. L’aplicació s’ha obert 4 milions de vegades.
A Eivissa, Uber va començar a operar fa just un any i s’ha obert l’aplicació 1 milió de vegades. 800.000 usuaris han contractat el servei privat per desplaçar-se en cotxe per l’illa. D’aquests viatges, un 5%, 40.000 trasllats, han estat d’empreses que contracten el servei per millorar la mobilitat dels seus treballadors.
Entre juny i agost d’enguany l’augment dels trasllats ha pujat un 35%. Per nacionalitats, el 80% són internacionals. Principalment del Regne Unit, els Estats Units, Itàlia i França. Els espanyols són els segons que més contractacions fan. Si a la Península les empreses que més sol·liciten aquest servei són consultories, empreses tecnològiques i despatxos d’advocats, a Palma i Eivissa els principals clients d’Uber provenen d’un altre segment.
La intenció de l’empresa nord-americana és continuar creixent a tot l’arxipèlag, però encara sense dates concretes.
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat