La flama de la llengua finalitza el seu viatge a Mallorca
Demanen que no reculi l'ús del català i que sigui present en tots els àmbits socials
Els integrants de la Mesa de la Pobresa de les illes es preparen per a un hivern complicat
La Xarxa d’Inclusió Social ha presentat avui el seu informe de l’estat de la pobresa. Alerten que la pobresa creix a les Balears. Arran de la pandèmia, tenen un 25% més de peticions d’ajuda. I ara, prop d’un terç de la gent que atenen, mai abans havia hagut de demanar ajuda. En concret, expliquen que els arriben treballadors que havien vengut a fer la temporada d’estiu i no han trobat feina o gent que es troba en ERTO i no li basta el que ara cobra.
De la Xarxa, asseguren que l’any 2019 un 15% de la població de les illes estava en risc d’exclusió social i un 7% patia probresa extrema i que la pandèmia del 2020 ha complicat més el panorama.
Precisament avui s’ha reunit per primer cop la Mesa de la Pobresa de què en formen part membres del govern, dels conselles i diverses entitats. Es preparenm per un hivern dur.
Els integrants de la Mesa de la Pobresa de les illes es preparen per a un hivern complicat
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Demanen que no reculi l'ús del català i que sigui present en tots els àmbits socials
Unes 1.500 persones han sortit a Palma en les manifestacions convocades per a aquest matí pels principals sindicats
Hi ha compradors que arriben a pagar 100.000 euros per parcel·les de 7.000 m²