Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Els integrants de la Mesa de la Pobresa de les illes es preparen per a un hivern complicat
La Xarxa d’Inclusió Social ha presentat avui el seu informe de l’estat de la pobresa. Alerten que la pobresa creix a les Balears. Arran de la pandèmia, tenen un 25% més de peticions d’ajuda. I ara, prop d’un terç de la gent que atenen, mai abans havia hagut de demanar ajuda. En concret, expliquen que els arriben treballadors que havien vengut a fer la temporada d’estiu i no han trobat feina o gent que es troba en ERTO i no li basta el que ara cobra.
De la Xarxa, asseguren que l’any 2019 un 15% de la població de les illes estava en risc d’exclusió social i un 7% patia probresa extrema i que la pandèmia del 2020 ha complicat més el panorama.
Precisament avui s’ha reunit per primer cop la Mesa de la Pobresa de què en formen part membres del govern, dels conselles i diverses entitats. Es preparenm per un hivern dur.
Els integrants de la Mesa de la Pobresa de les illes es preparen per a un hivern complicat
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció