Es destinaran per a millores sanitàries, mediambientals i de transport marítim, entre d'altres
Llorenç Córdoba havia presentat 8 esmenes als comptes que han estat aprovades i que suposen gairebé dos milions i mig extra per a les inversions que el Govern farà a Formentera. Entre les esmenes, se n’han aprovat dues per millorar el servei sanitari a l’illa. Una, per dotar el servei d’Oftalmologia i Estomatologia a l’hospital i, així, evitar desplaçaments a Eivissa; l’altra, per a la construcció del centre de salut de Formentera.
La partida que més despesa pressupostària rebrà serà d’un milió d’euros,per millorar el finançament del servei de menors que arriben en embarcacions il·legals a les costes de l’illa. També es destinaran fons per garantir les connexions marítimes de primera i darrera hora, per a la rehabilitació del mollet des Caló, per contribuir a la sostenibilitat mediambiental de l’illa, per a la creació del museu i per a la vigilància i control del litoral de l’illa.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata