Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Els clients coneixeran la barca de procedència, port d'arribada, quilos i l'espècie
Regular el desembarcament, la primera venda i la traçabilitat dels productes pesquers. D’aquesta manera es posen en marxa 26 estacions de pesatge a diferents ports de les Illes. Amb aquestes, els pescadors aportaran tota mena d’informació: barca de procedència, port d’arribada, quilos, espècies capturades, algunes especificant la talla, com per exemple, de la llagosta.
A més d’aquestes bàscules, s’ha habilitat una APP perquè els pescadors puguin seguir donant aquesta informació en el cas d’arribar a un port sense estació de pesatge.
El projecte té un cost de 130.000 euros, dels quals el 75% estan finançats pel Fons Europeu Marítim i de Pesca (FEMP). El pròxim consell de Govern aprovarà aquest decret que es posarà en marxa de manera oficial el mes de setembre i servirà per garantir la cadena de frescor dels productes pesquers de les Illes Balears.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
El camioner ha donat positiu en alcohol, més de 8 vegades més del límit permès per als conductors professionals