El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
La base imposable del contribuent no pot excedir de 33.000 euros en tributació individual o 52.800 en conjunta
188
Les famílies de les Illes Balears amb infants menors de 6 anys es podran deduir el 40% de les despeses per motius de conciliació. El límit màxim deduïble és de 660 € anuals i, com a novetat, s’amplia al 50% i 900 € si el contribuent és menor de 36 anys, si té una discapacitat major del 33% o si es tracta d’una família nombrosa o monoparental.
Les despeses s’han de referir a estades d’infants de 0 a 3 anys a escoles infantils o guarderies; serveis de custòdia, menjador i extraescolars en infants de 3 a 6 anys; o la contractació laboral d’una persona per cuidar el menor.
Cal destacar que, per acollir-se a la deducció, la base imposable general del contribuent no pot superar els 33.000 € en tributació individual o els 52.800 € en tributació conjunta.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle