Les famílies dels estudiants de l’escola Joan Benejam de Ciutadella han mostrat el seu malestar, perquè encara no han començat les obres que Educació els va prometre que farien aquest estiu al centre.
El setembre de l’any passat, s’hagué d’habilitar una entrada alternativa per als alumnes, després que es desprengués una part de la cornisa. Les feines que s’hi han de fer
són integrals i és necessari dur-les a terme quan no hi hagi alumnes. Finalment, es faran entre Setmana Santa i el proper estiu.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa