Les escoles celebren el Dijous Llarder
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses

La comunitat internacional condemna l'atac mentre anuncia noves sancions per Putin
“La gent està molt preocupada, hi ha pànic perquè són bombes mortals. Estan demanant ajuda mèdica i aliments. Hi ha molts d’ucraïnesos que volen sortir del país, però van a Alemanya, França i l’Espanya peninsular. A Mallorca no conec ningú que hagi vengut a salvar-se”, assegura a IB3 Notícies el president de l’Associació de Famílies Ucraïneses de Mallorca, Yuriy Zubko. Ningú del seu entorn no s’esperava que Rússia realment efectuàs l’atac contra Ucraïna.
De fet, Ucraïna ja ha informat d’almanco vuit morts i una desena de ferits en les primeres hores de la invasió de les tropes russes al país. Segons ha confirmat l’assessor del Ministeri de l’Interior, Antón Gueraschenko, “una dona i un nin han resultat ferits en la regió de Konopot, on un cotxe s’ha cremat. A la ciutat de Podolsk de la regió d’Odessa hi ha hagut 7 morts, 7 ferits i 19 desapareguts com a conseqüència d’un bombardeig. A la ciutat de Mariúpol, a la regió de Donetsk, hi ha un mort i dos ferits”, ha transcrit el ministre en el seu canal de Telegram.
La comunitat internacional condemna l’atac, mentre anuncia sancions contra Rússia. El Regne Unit ha ordenat a les seves aerolínies que no sobrevolin l’espai aeri ucraïnès i la companyia dels Emirats Flydubay ha suspès totes les connexions amb el país.
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
24 façanes i 11 comerços participen en el concurs de decoració de carnaval