Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Dos actors de la companyia Xamo Xamo han hagut ser aïllats per haver estat en contacte amb un cas positiu
Les festes de Sant Llorenç de Selva s’han vist condicionades per la Covid-19, perquè la representació de l’obra de teatre prevista per diumenge a vespre s’ha hagut de suspendre a causa del coronavirus. Dos integrants de la companyia Xamo Xamo, de Binissalem, han estat aïllats perquè havien estat en contacte amb un cas positiu. En conseqüència, no han pogut anar a Selva a prendre part en aquesta representació.
El que no s’ha suspès han estat les completes que han estat diumenge horabaixa a l’església de Sant Llorenç. L’accés a l’acte religiós s’ha fet segons les mesures sanitàries previstes a causa de la pandèmia.
Els selvatgins viuran demà dillunsel dia del seu patró, Sant Llorenç, i les festes acabaran dimarts amb una batucada al Parc Recreatiu.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
Una quinzena de persones compartiran sopar i companyia amb aquesta iniciativa solidària