Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Els ruixats intensos han obligat a tancar zones de la planta de facturació i embarcament
Imatge dels cubs que s'han col·locat per recollir l'aigua que cau des de la planta superior
122Les pluges registrades durant la matinada d’aquest dimarts a Palma han causat nombroses goteres a l’aeroport de Son Santjoan, algunes de grans proporcions, que han obligat a tancar zones de la planta de facturació i embarcament.
En molts punts de l’àrea d’accés dels viatgers per als vols de sortida des de Son Santjoan s’han col·locat poals per recollir l’aigua que cau des de la planta superior (actualment tancada per obres) i des de la coberta de l’edifici. Algunes zones han estat delimitades amb paravents per impedir el pas dels viatgers, per la impossibilitat d’evitar que el sòl s’entolli. Operaris de l’aeroport mallorquí i personal de neteja treballen des de la matinada col·locant galledes sota les goteres i retirant aigua per prevenir accidents.
La societat estatal gestora dels aeroports, Aena, està duent a terme des de fa mesos obres de remodelació en les instal·lacions de Son Santjoan.
L’Agència Estatal de Meteorologia preveu que aquest dimarts continuïn els ruixats localment forts i les tempestes a Mallorca, sobretot al nord i durant el matí.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13