Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Les xarxes socials fomenten els sentiments d'aïllament i soledat
El Telèfon de l’Esperança ha rebut 1.682 telefonades d’ajuda a les Balears en el primer semestre d’enguany. D’aquestes, 47 eren per pensaments de suïcidi, una xifra una mica més baixa que l’any passat. Tot i això, des de l’entitat avisen que aquestes idees apareixen cada vegada en persones més joves, fins i tot en infants de només 12 anys. En molts casos és perquè se senten tots sols, pateixen assetjament escolar, viuen amb ansietat o arriben a autolesionar-se.
Cada vegada més joves contacten a través del xat, i molts hi arriben després de fer cerques a internet o de les xarxes socials, on la comparació amb vides “perfectes” i les moltes hores connectats poden fer-los sentir encara més aïllats. Ara, fins i tot han detectat els primers casos que arriben derivats per la intel·ligència artificial. “Els nins de 12 anys no marquen el telèfon… entren per xarxes socials quan cerquen ‘com suïcidar-se sense sofrir…'”, explica el portaveu de l’entitat, Lino Salas.
Des de l’entitat remarquen la importància de detectar els senyals d’alarma i de fomentar els espais de comunicació a casa. El telèfon 971 46 11 12 està disponible les 24 hores.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural