Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
El Govern afirma que s'han recuperat 2 de cada 3 turistes del 2019
Les Illes Balears han liderat a tot l’estat l’arribada de turistes internacionals i la seva despesa durant el passat juliol. Segons les dades de l’Ine, 1 milió 320 mil turistes visitaren l’arxipèlag, 3 de cada 10 que ho feren a tota Espanya. L’acumulat de l’any és un 150 per cent superior a l’any passat. Ara si comparam el juliol amb un any sense covid com el 2019 encara estam un 44 per cent per davall.
Mercats emissors
Per països, els alemanys segueixen primers com mercat emissor i de juny a juliol la seva arribada ha augmentat un 21 per cent. Però el més destacat és la forta pujada dels britànics amb un 800 per cent a causa de la finalització de les restriccions respecte del juny. El francesos que havien estat el segon mercat ara tornen a ser el tercer, però així i tot pugen el doble.
Despesa
El 30 per cent de la despesa turística de tot l’estat es va realitzar a les Illes. Representa un augment acumulat del 182 per cent respecte de l’any anterior però un 43 per cent manco que l’any 2019 sense pandèmia. Creix la despesa per turista, diaria però baixa l’estada mitjana.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues
Això haurà de servir als jutges per aclarir si hi va haver negligència mèdica, tal com denuncia la mare