Confisquen al polígon de Son Castelló de Palma més de 115.000 peces de joieria de luxe falsificades
Es tracta de la confiscació més gran de joieria falsificada realitzada mai per la Guàrdia Civil a les Balears
El Banc de Sang fa una crida urgent: es necessiten 200 donacions diàries
187
La situació és crítica. Les Illes Balears només tenen reserves de sang per 24 hores més. Molts pacients són al llit d’un hospital esperant una transfusió de sang que no arriba perquè no hi ha donants. De fet, assenyala el director tècnic del Banc de Sang, Ismael Gutiérrez, al programa ‘Al Dia‘ d’IB3 Ràdio, la població donant de les Illes no arriba al 2% (1,98%), tot i que es necessiten 200 donacions diàries, 1.000 setmanals, 3.750 mensuals i 45.000 donacions anuals per cobrir la demanda de la comunitat.
El Banc de Sang ha fet una crida urgent a donar sang. Els punts fixos i els itinerants poden consultar-se a la web www.donasang.org.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Es tracta de la confiscació més gran de joieria falsificada realitzada mai per la Guàrdia Civil a les Balears
Altres tres persones també han resultat ferides després de bolcar el cotxe en què viatjaven
Sota el lema "Sóller al límit" els convocants es queixen de la proliferació del lloguer turístic i l'excés de trànsit en temporada alta