Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Adverteixen que els ERTO s'haurien de prorrogar, com a mínim, fins a l'inici de la pròxima temporada turística
L’associació de cambreres de pisos Kellys Unión Balear lamenta que els treballadors eventuals que enguany no han trobat feina són els grans oblidats per l‘Administració. En canvi, es mostren satisfetes per la nova prestació extraordinària per fixos discontinus aprovada aquesta setmana juntament amb la pròrroga dels ERTO.
Na Sara i na Rosa són cambreres de pisos a la zona de Palmanova-Magaluf. Són dues dels 80.000 treballadors fixos discontinus de les Illes. Aquestes darreres setmanes estaven molt pendents de les negociaciacions que han acabat amb l’ampliació dels expedients de regulació temporal d’ocupació, els ERTO, fins gener. L’angoixa és una constant per als treballadors que han estat des de març en ERTO.
Kellys Unión Balear lamenta que serà un any molt dur per a les treballadores eventuals. També adverteixen que els ERTO s’haurien de prorrogar, com a mínim, fins a l’inici de la pròxima temporada turística.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Segons ha pogut saber IB3 Notícies, la víctima és de nacionalitat estrangera i vivia en aquesta finca situada a prop de l'hipòdrom