Primer de Maig marcat pel “No a la guerra” i el problema d’accés a l’habitatge
Unes 1.500 persones han sortit a Palma en les manifestacions convocades per a aquest matí pels principals sindicats
Les cambreres de pis han triat Mallorca per celebrar el seu II Congrés Nacional
Ja ha començat el segon Congrés Nacional de Kellys Unión. Aquesta vegada, les cambreres de pis han triat Mallorca per analitzar la seva situació. Entre les seves reivindicacions: posa fre a l’externalització i el reconeixement de totes les seves malalties professionals.
Visibilitzar les Kellys és un objectiu que, diuen, ja han assolit. Ara, asseguren, és moment de demanar més protecció legal.
Així ho confirmen dones jubilades, com les que han participat aquest divendres del segon Congrés Nacional de Kellys Unión. Asseguren que és imprescindible la seva força per negociar els convenis col·lectius, i no només en termes econòmics, sinó també de prevenció.
Les kellys reclamen que es reconeguin de ple totes les malalties professionals, la jubilació anticipada i posar fi a l’assetjament. També els preocupa l’externalització dels seus serveis i la pressió dels fons d’inversió.
Més de 200 kellys, algunes arribades de diferents punts del país, aquest divendres han demanat el compromís dels polítics i sindicats per millorar les seves condicions.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Unes 1.500 persones han sortit a Palma en les manifestacions convocades per a aquest matí pels principals sindicats
Demanen que no reculi l'ús del català i que sigui present en tots els àmbits socials
Hi ha compradors que arriben a pagar 100.000 euros per parcel·les de 7.000 m²