Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
L'EMT insta a consultar el web, APP i parades per conèixer els itineraris alternatius establerts
107
La Policia Local procedirà a tallar diversos carrers aquest diumenge i el dilluns dia 30 amb motiu de dues manifestacions convocades a Palma.
Davant la manifestació sobre el conflicte bèl·lic entre Israel i Palestina, la Policia Local ha muntat un dispositiu de control del trànsit que s’iniciarà cap a les 18.00 hores a la plaça d’Espanya i finalitzarà al Passeig del Born. La marxa començarà a la plaça d’Espanya i transcorrerà pel carrer Oms, la Rambla (sentit plaça Major, carrer Riera, plaça Mercat, carrer Unió i finalitzarà al Born).
Els agents procediran a tallar el trànsit cap a les 18.00 hores a diversos carrers del centre de Palma. En concret, es tancarà al trànsit rodat Via Roma a l’altura de les Avingudes en direcció a la plaça Major, i també es tallarà el carrer Jaume III a l’altura del passeig Mallorca. Finalment, es tancarà al trànsit la plaça de la Reina en direcció al Born. Les restriccions al trànsit acabaran a les 21.00 hores.
Per la seva banda, les línies d’autobús de l’EMT L3, L4, L7, L20, L25 i L35 circularan desviades entre les 18.00 i les 22.00 hores, aproximadament.
El dilluns 30 d’octubre i amb motiu de la manifestació programada davant de la Cimera Turística de la Unió Europea a Palma, es tornaran a fer nous talls de trànsit i desviaments d’autobusos en algunes línies de l’EMT. La manifestació recorrerà els carrers següents: porta de Santa Caterina, passeig Mallorca, Jaume III i el Born; i acabarà a la plaça de la Reina.
La Policia Local, entre les 19:00 hi les 22:00 hores, tallarà el trànsit rodat a Via Roma a l’altura de les Avingudes en direcció a la plaça Major, restringirà el trànsit al passeig Mallorca a l’altura de les Avingudes en direcció a Jaume III i es tallarà el trànsit a Jaume III a l’altura del passeig Mallorca. Finalment, es tallarà la circulació rodada a l’Avinguda Antoni Maura en direcció a la plaça de la Reina.
Per la seva banda, l’EMT desviarà entre les 19.00 i les 22.00 hores les línies d’autobús L3, L4, L7, L20, L25 i L35.
Davant les dues manifestacions, l’EMT insta a consultar el web, APP i parades per conèixer els itineraris alternatius establerts. Així mateix, l’EMT recorda que amb motiu d’una obra a la plaça de Cort, el dilluns 30 d’octubre la línia CC de l’EMT Palma no podrà prestar servei a partir de les 17.00 h.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La festa més popular guanya presència a les barriades de Palma i ja són més de cent les confraries que faran bauxa dia 19
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora