Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L'aplicació d'eines com els NFT ha estat l'objecte d'una jornada formativa estalonada per l'AETIB
L’Agència d’Estratègia Turística de Balears (AETIB) ha organitzat unes jornades sobre com posicionar i potenciar segments turístics estratègics. Celebrades a la seu de l’Associació Hotelera de Menorca (ASHOME), la sessió d’avui dijous porta per títol ‘Digitalització per a la venda d’experiències i productes turístics innovadors’.
Els conferenciants consultats per Ib3 asseguren que Menorca compta amb productes turístics dels més demandats avui dia, com el cultural o el de natura. Però per poder aprofitar tot aquest potencial exposen que cal adreçar-se el més directament possible al client i crear-li incentius únics. Una manera de fer-ho digitalment és mitjançant els NFT, segons ha detallat el consultor Jimmy Pons: Per exemple, si a Menorca tenim deu museus, es podria fer que cada vegada que el client anés a un d’aquests museus rebés un NFT i quan arribés al desè li’n donessin un d’especial que li permetés anar a un exclusiu concert.”
Unes eines que també han de permetre -en paraules del director de màrqueting del Grupo Galdana, David Canals- començar a “adaptar-se a la forma de consumir dels clients del futur, per exemple els infants que avui tenen deu anys”, natius digitals criats en àmbits com la realitat augmentada o jocs amb premis virtuals En definitiva, es tracta d’emprar les noves oportunitats que genera la tecnologia per crear experiències turístiques individualitzades, úniques.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
La majoria d'incidents han estat per risc de despreniments, amb 33 actuacions dels serveis d’Emergència, seguit de la caiguda d’elements urbans, amb un total de 29 incidències