Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els comerciants demanen celeritat perquè estiguin enllestides per Setmana Santa
Les obres de millora del clavegueram del carrer Oms de Palma començaran aquesta mateixa setmana, les durà a terme l’empresa Emaya. Els comerciants i restauradors demanen celeritat perquè estiguin enllestides per Setmana Santa.
Demanen també lleugeresa amb vista a què puguin estar acabades per Setmana Santa, quan, si la situació sanitària ho permet, es tornarien a fer les processons i aquest carrer forma part del recorregut.
El vicepresident de Pimem Comerç, Miquel Àngel Salvà, va declarar a IB3 Ràdio que és molt complicat aconseguir una data en què hi hagi consens, però que si es fessin més tard afectarien la temporada turística de ple, i més enllà de l’estiu podrien repercutir en la campanya de Nadal.
Les obres del col·lector del camí de Can Murtera finalitzaran a principis de juliol
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural