Ha mort la dona de 70 anys ferida greu en l’explosió de gas a una casa des Migjorn Gran
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
El consell reconeix que pot haver-hi embussos mentre durin les feines, sobretot en direcció Eivissa - Santa Eulària
Els vesins de Ca na Negreta respiren per fi alleugerits després que s’hagi llevat el trànsit del barri. Des de divendres funciona la variant que el voreja tot i que només ho fa amb 2 dels 4 carrils definitius.
El Consell d’Eivissa preveu que tant aquest desdoblament de la via com la finalització de la variant de Jesús estiguin enllestits a finals de setembre.
La data prevista de recepció de l’obra era el primer de juny però el decret de l’estat d’alarma ha causat aquest nou retard.
No hi haurà aturades en les feines en tot l’estiu, avança la institució i adverteix de la possibilitat d’embussos mentre durin les feines, principalment en el sentit Eivissa – Santa Eulària.
Des de divendres la variant que voreja Ca na Negreta ja és funcional i s’hi ha desviat el trànsit per deixar lliure la carretera antiga on ara se centren les feines d’asfaltatge.
Els vesins de Ca na Negreta esperaven des fa anys la construcció d’aquesta variant i és que, en aquest tram de la via, es produïa un gran nombre d’atropellaments
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
L'Ajuntament de Palma ha prohibit de forma cautelar que l'agressor, un altre venedor, torni al mercat
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia