Salut suspèn cautelarment la cuina central de Can Arabí, que dona servei a 33 escoles de Mallorca
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
Alguns veïns diuen ha millorat el passeig, que ara disposa de carril bici i d'un camí per a persones invidents
La reforma de ses Figueretes no ha acabat del tot. A dia d’avui, els paletes encara treballen ben a prop de la platja. La remor i la pols que causen aquestes feines no agrada els restauradors. Els venedors de mercaderies, en canvi, estan contents amb el nou passeig.
Alguns vesins diuen que el passeig, que ara disposa de carril bici i d’un camí per a persones invidents, ha millorat. D’altres creuen que les obres del passeig haurien d’haver estat enllestides abans de l’estiu.
Les obres van començar el passat novembre i han comptat amb un pressupost de tres milions i mig d’euros, sous provinents de l’ecotaxa. Aquesta actuació impulsada per l’Ajuntament d’Eivissa ha permès recuperar més de 1.500 metres quadrats de la superfície natural de la costa i la platja.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades