Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Alguns veïns diuen ha millorat el passeig, que ara disposa de carril bici i d'un camí per a persones invidents
La reforma de ses Figueretes no ha acabat del tot. A dia d’avui, els paletes encara treballen ben a prop de la platja. La remor i la pols que causen aquestes feines no agrada els restauradors. Els venedors de mercaderies, en canvi, estan contents amb el nou passeig.
Alguns vesins diuen que el passeig, que ara disposa de carril bici i d’un camí per a persones invidents, ha millorat. D’altres creuen que les obres del passeig haurien d’haver estat enllestides abans de l’estiu.
Les obres van començar el passat novembre i han comptat amb un pressupost de tres milions i mig d’euros, sous provinents de l’ecotaxa. Aquesta actuació impulsada per l’Ajuntament d’Eivissa ha permès recuperar més de 1.500 metres quadrats de la superfície natural de la costa i la platja.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo