Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
S'hi permetrà el pas per davall sempre que sigui segur en alguns moments
Ports de les Illes (PortsIB) cerca amarraments al Port de Ciutadella per als usuaris que ara no poden emprar la rampa a causa de les obres al pont de sa Colàrsega. També planteja l’ús de la rampa de les instal·lacions portuàries de Cala en Bosc o permetre el pas d’embarcacions en moments puntuals.
El tancament de la rampa del port de Ciutadella suposa un inconvenient per als propietaris de barques que no tenen amarrament i que depenen d’aquesta infraestructura per sortir al mar.
Davant les queixes que aquesta situació ha generat, aclareix que, tot i que les obres estiguin en marxa, es permetrà el pas per davall del pont, en funció de les feines que s’hi facin en aquell moment i sempre que no hi hagi cap risc ni perill per ningú. A més, afegeix que no està previst que la rampa estigui inoperativa durant els cinc mesos que duraran les obres.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora