Presó provisional per al Vito
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
El Ministeri de Medi Ambient ha de decidir ara si permet reprendre els treballs, amb aquesta situació
La greu afectació a un corall protegit i en perill d’extinció manté aturades, des de fa un any, les obres del moll de Cala Corb, as Castell. El canvi de materials per fer-hi la passarel·la, de fusta a formigó, ha malmès part de la fauna marina. El Ministeri de Medi Ambient ha de decidir si, amb aquesta situació, les feines poden continuar.
Les obres per connectar el moll d’en Pons amb cala Corb, al nucli des Castell, havien d’acabar a finals del 2019, però ja fa prop d’un any que aquest tram no avança. A hores d’ara, les obres es troben aturades i és el Ministeri de Medi Ambient el que ha de decidir si les feines poden continuar o han de desfer tot el que s’ha fet fins ara.
El desnivell existent en un dels trams del moll va obligar Autoritat Portuària a canviar de plans: els molls, que inicialment havien de ser de llenya, es van modificar per uns de formigó. Aquest canvi en el projecte, que n’augmentà un 25% el pressupost inicial, va ser molt criticat pel GOB. Asseguren que perjudica greument la fauna marina
Es tracta d’una espècie de corall anomenada ‘Cladocora caespitosa’ que està protegida i es troba en perill d’extinció, però que… segons Autoritat Portuària pot ser traslladada a un altre lloc. Sigui com sigui, ara és el Ministeri de Medi Ambient el que ha de decidir si l’obra és viable amb aquesta circumstància.
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució