X

Les obres per reforçar el talús de l’entrada de Fornalutx començaran al gener

El projecte estava pendent des del 2019 quan hi va haver la darrera esllavissada

19/11/2025

Les obres per reforçar el talús de l’entrada de Fornalutx començaran al gener

13

Les obres de reforç del talús de l’entrada de Fornalutx començaran al gener. L’actuació reduirà el risc d’esllavissaments i la perillositat d’aquest mur, que està situat a la principal entrada del poble i damunt una zona d’aparcaments i la parada d’autobusos.

El president del Consell de Mallorca, Llorenç Galmés, ha destacat que l’actuació està pressupostada en 180.000 euros i estava pendent des del 2019, quan hi va haver el darrer despreniment. El batle del municipi, Francesc Marroig, ha explicat que la intervenció és molt necessària.

L’obra serà a càrrec d’una empresa especialitzada en treballs verticals. El talús es reforçarà mitjançant pilars de formigó transversals i una xarxa d’alta resistència. L’obra començarà el gener i durarà quatre mesos.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT