Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
De moment, hi ha una inversió inicial de 2 milions d'euros procedents de fons europeus sobre un projecte que pretén crear-hi un espai de divulgació de la Reserva de Biosfera
Recuperar un espai com s’Enclusa, a Ferreries, abandonat des de fa 30 anys, suposarà una inversió inicial de 2 milions d’euros procedents dels fons europeus. Però serà necessari invertir-hi molt més. Durant la seva visita a l’illa, la presidenta del Govern, Marga Prohens, ha assegurat que cercarà fórmules per aconseguir el finançament necessari per a la transformació d’aquest lloc.
La redacció del projecte definitiu està a punt d’adjudicar-se i el 2026 podrien començar les obres per convertir l’antiga base militar nord-americana en un espai amb zones lúdiques i de divulgació de la Reserva de Biosfera, amb aules de natura i una casa de colònies.
L’ambaixada americana podria tenir un paper rellevant en la recopilació d’informació sobre la història de la base, que quedarà recollida en un museu. El Consell s’hi ha dirigit a través de carta per fer-lo partícip del projecte.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte