Espanya, finalista del Mundial
Després de guanyar a França 0-2, lluitarà pel seu setè gran trofeu d'una cita internacional de seleccions
Ha fet molta de calor: la temperatura ha fregat els trenta graus
Amb el mercuri fregant els 30 °C, n’hi ha pocs que es resisteixen a fer el primer capfico; ja sigui a piscines municipals, que han començat a obrir portes, com a la platja. A la del Port de Valldemossa, aquest dissabte, s’ha fet jornada de neteja, a més.
Per mantenir la costa lliure de residus, una vintena de voluntaris han recollit canyes, plàstics i altres deixalles. La iniciativa ha estat impulsada pel Col·legi Nicolau Calafat, Protecció Civil i Gestió Ambiental GRAM. En els pròxims dies, una màquina condicionarà la platja i retirarà part dels materials acumulats.
La calor també s’ha fet notar, especialment a l’interior de Mallorca, on molts han cercat refugi a l’aigua. L’Ajuntament d’Inca ja ha obert la piscina municipal coincidint amb la Diada Esportiva i de la Joventut al poliesportiu Mateu Cañelles. Exhibicions esportives, tallers, jocs, castells inflables i dues piscines obertes de franc al públic han garantit la diversió per als més joves.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Després de guanyar a França 0-2, lluitarà pel seu setè gran trofeu d'una cita internacional de seleccions
Els darrers anys ha ajudat a sortir del carrer vint-i-dues persones
Posa en marxa un projecte que posa en valor la cabra menorquina i el seu potencial en la prevenció d'incendis forestals