Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Un dels principals motius és que el pas des Freus és el més transitat de tota la Mediterrània, amb una mitjana de 2.000 embarcacions diàries
Enguany les Pitiüses acumulen gairebé la meitat de les incidències marítimes registrades a les Illes: 120 d’un total de 335 incidències. Un dels principals motius és que el pas des Freus és el més transitat de tota la Mediterrània, amb una mitjana de dues mil embarcacions diàries, segons dades de l’any passat.
Les incidències més habituals són amb embarcacions d’esbarjo que queden a la deriva i han de ser remolcades a port; altres emergències són vaixells varats o enfonsats, vies d’aigua, evacuacions mèdiques, i també embarcacions migratòries irregulars.
Quant als incendis com el de la setmana passada, Salvament diu que, per sort, són poc usuals. No obstant això, en cas de patir-ne un, el primer que cal fer és avisar i, després, intentar apagar-lo amb els extintors del vaixell i tancar la sala de màquines.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles