Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Cala en Blanes és la platja que ha perdut més arena, a Cala en Bosch ha caigut la torre de socorrisme, i a sa Platja Gran s'ha romput la carpa de vigilància i l'estació de bombeig s'ha desbordat
A Menorca el temporal ha afectat també les platges de l’illa. S’hi han acumulat materials arrossegats per la mar, hi ha erosió i, en alguns casos, l’arena s’ha desplaçat i ha deixat les roques a la vista. Les brigades del Consell fan feina manual a les platges urbanes a l’espera que la sorra dels arenals se sequi per emprar mitjans mecànics, en cas de ser necessaris.
Les platges de Ciutadella són les que han quedat més afectades pel fort vent i les intenses pluges d’aquest diumenge, que van arribar a registrar 130 litres per metre quadrat a la zona del ponent de l’illa. Cala en Blanes ha perdut molta arena per la força del torrent; a Cala en Bosch ha caigut la torre de socorrisme, i a sa Platja Gran s’ha romput la carpa de vigilància i l’estació de bombeig s’ha desbordat, motiu pel qual l’Ajuntament hi desaconsella el bany.
El temporal ha causat erosió, acumulació d’enderrocs, ha arrossegat residus i ha redistribuït l’arena a altres platges com Santandria, Cala Blanca, Punta Prima o Alcaufar. Ara, els operaris fan feina sense descans per a la seva restauració i protecció.
El manteniment i restauració de les platges no només persegueix la recuperació, sinó també la preservació a llarg termini dels ecosistemes costaners.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç