Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
És la primera observació que fan els informadors del Consell que fan recompte d'usuaris a 54 platges
Les platges urbanes de Menorca reben enguany més visitants en comparació amb les platges verges. Aquesta és la primera observació dels informadors que cada estiu fan l’estudi de càrrega dels arenals de l’illa, un informe que s’elabora des de l’any 2000. L’equip està format per 4 persones que visitaran 54 platges fins a finals de setembre. En total fan controls a les 12 h, a les 14 h i a les 17 h, i es compten les persones, les embarcacions i els caiacs.
El criteri per saber si una platja està massificada és diferent depenent de si és urbana, semiurbana o verge. En les platges urbanes a cada usuari se li assignen 5 m² de superfície i en les altres dos casos 10 m². Si l’usuari no té aquest espai per posar la tovallola, es considera que l’arenal supera el volum de càrrega. Al final de l’estudi es fa un informe general que serveix al consell de Menorca per estudiar millores o mesures correctores per a la gestió de les platges.
A més d’aquesta feina, els informadors ambientals expliquen als visitants la importància de la reserva de la biosfera, el sistema dunar i la posidònia.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte