Accident mortal d’un motorista a Sóller
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
Ciutadans ha fet pujar la tensió per la querella que pesa sobre el batle
Amb aquesta votació, ha quedat aprovada de manera definitiva la nova regulació dels establiments turístics a Palma. La normativa limita la construcció d’hotels a edificis d’habitatges. PP i Ciutadans s’hi han abstingut.
Durant aquest punt, Ciutadans ha fet pujar la tensió quan ha recordat la querella que pesa sobre el batle per la regulació del lloguer turístic a Palma.
Desencontres també sobre l’acord assolit ahir dimecres entre Cort i el comitè d’empresa de l’EMT.
L’Ajuntament també ha aprovat inicialment un programa de prevenció de residus. El pla inclou més de 100 mesures per reduir els fems que es generen a la ciutat, com impulsar la compra a granel i fomentar l’aigua del grifo per beure.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros
La víctima, de 55 anys, hauria consumit heroïna en mal estat; la investigació continua oberta i no es descarten noves detencions