50 anys de la balena de la Colònia de Sant Pere
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
SOS Posidònia alerta dels efectes dels fondejos a les árees de la costa menorquina on hi habita la posidònia
Cada dia una mitjana de 15 a 30 vaixells són alertats pels voluntaris d’aquest col·lectiu per ancorar sobre les praderies de posidònia. Els efectes d’aquests fondejos són irreversibles. A més de l’alteració de l’ecosistema marí, també causa una reducció de l’oxigen que aquestes plantes alliberen.
Aquestes plantes aquàtiques són llocs de reproducció per moltes espècies animals. Així mateix, són les responsables de les característiques aigües cristal·lines.
La vigilància perquè es compleixi la normativa no és fàcil i els mitjans no arriben a poder cobrir les àmplies àrees escollides per alguns patrons inexperts o insensibles a la importància de la conservació de la planta. A Menorca els dos vigilants de la Conselleria de Medi Ambient, que actuen des del primer de juny, van moure més de 3000 embarcacions mal fondejades l’any passat.
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres