Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
Els taxistes de Barcelona votaran aquest dimarts en assemblea si segueixen amb les mobilitzacions
Els taxistes de Barcelona han acampat, per quarta nit consecutiva, a la Gran Via, una de les artèries principals de la ciutat comtal. Alguns, però, consideren que ja és hora de tornar a la feina. Aquest horabaixa votaran si donen una treva al Ministeri de Foment i aturen les protestes fins al mes de setembre.
De moment, no es preveuen votacions similars a la resta de ciutats espanyoles. A Madrid, entre 4.000 i 5.000 taxis han tornat a col·lapsar el passeig de la Castellana. Les protestes s’han repetit davant el Ministeri de Foment. Taxistes portuguesos s’han desplaçat a la ciutat per donar suport a les protestes.
Les protestes s’han estès a ciutats com València. També a Saragossa, La Rioja, Cantàbria i Navarra.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació