Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
El batle de Madrid, José Luis Martínez-Almeida, ha acusat Pedro Sánchez de ser el responsable de rebentar la Vuelta i d'incitar els manifestants a la violència
Les protestes propalestines aturen la Vuelta en l’etapa final al centre de Madrid.
Els manifestants han botat les tanques de seguretat i han bloquejat diversos trams del recorregut. Això ha provocat moments de tensió i enfrontaments amb llançaments d’objectes i càrregues policials. L’organització ha decidit cancel·lar l’etapa i els ciclistes no han pogut arribar a la meta.
Les protestes s’iniciaren fa dies per la participació de l’equip Israel-Premier Tech, de capital privat, que va assegurar que no rep finançament del govern de Netanyahu. Per garantir la seguretat de la cursa, la Delegació del Govern havia posat en marxa un dispositiu de 1.500 agents que ha resultat insuficient.
Almeida acusa Sánchez
El batle de Madrid, José Luis Martínez-Almeida, després de la suspensió de la Vuelta, ha fet una declaració institucional. Ha acusat Pedro Sánchez de ser el responsable de rebentar la Vuelta i d’incitar els manifestants a la violència.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703