Detenguda per matar una familiar a un domicili de Pere Garau
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Aldarulls a Madrid, Granada, Salamanca, Bilbao, Catagena i Bilbao
Les protestes violentes contra les restriccions s’han estès a més ciutats d’Espanya. Els aldarulls que hi va haver divendres vespre a nuclis com Barcelona s’han repetit la nit de dissabte a Madrid, Granada, Salamanca, Bilbao, Catagena i Bilbao, entre altres ciutats de la Península.
A Madrid, desenes de persones van intentar tallar la Gran Via cremant contenidors. Venien d’una manifestació a la Puerta del Sol que s’havia desallotjat perquè no s’havia comunicat a la Delegació de Govern. Els enfrontaments amb les forces de seguretat acabaren amb 32 detinguts i dotze ferits, tres d’ells policies.
A Granada, una altra concentració convocada per xarxes socials reuní unes 50 persones. Alguns manifestants es van encarar amb els agents i un va ser detingut per intentar incendiar una barricada. Quan es dispersaren, van acabar cremant onze contenidors a distints punts de la ciutat.
També nit complicada amb aldarulls a diverses ciutats del País Basc, amb set detinguts. I a Cartagena, tres arrestos més.
A Logronyo, unes 150 persones s’enfrontaren amb la Policia. Cremaven contenidors, saquejaven comerços i rompien mostradors. La nit havia començat amb una protesta pacífica en la qual participaven alguns hostalers de la zona i acabà amb set detinguts i set agents ferits.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa
Rodada en la seva major part a l'illa, el director, David Ilundain, confia que el públic quedi atrapat per aquest thriller que mescla cinema social i quinqui