Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Científics de la UIB en col·laboració amb tècnics de Medi Ambient analitzen 2.500 serps, la majoria de 3 espècies invasores per recollir informació i frenar-ne l'expansió.
Els científics de la UIB analitzen l’edat, el sexe, el crani, les escates, la mida i el contingut dels budells de les serps que han caigut a les trampes d’Eivissa, Formentera i Mallorca.
Ja han constatat que hi ha exemplars de tota edat i estan ben alimentats. Samuel Pinya, del grup d’Ecologia de la UIB, explica que les serps invasores estan en expansió i que mengen polls d’ocells, sargantanes, dragons i rosegadors. A més, han descobert que, almanco a les Pitiüses, no tenen depredadors i, en canvi, a Mallorca, prop d’un terç de les capturades presenten petites amputacions al cap de la cua, fet que indica que si que tenen algun depredador.
A Mallorca, les serps invasores s’han escampat pel Llevant, el Nord i punts concrets del Sud. Recentment n’han detectades a Pollença. Els experts creuen que aviat podrien entrar a la Tramuntana.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros