Les tovalloletes humides envaïen aquest dilluns matí un tros de la zona costanera just a la vora de l’auditori. Tot i que no és la primera vegada que passa, en aquesta ocasió la seva aparició està relacionada amb el trencament la setmana passada d’una canonada, la qual va ocasionar un vessament fecal a l’auditori del Caló de s’Oli i va arribar a la mar. De fet, els operaris treballen per instal·lar-hi un nou tub que aturarà el vessament.
Les obres es van iniciar dijous passat, després que la Conselleria de Medi Ambient activés una actuació d’emergència, i es preveu que els treballs s’allargaran un total de 15 dies. Una embarcació continua aquest dilluns fent tasques de neteja a la zona; demà, dimarts, començarien a fer neta també la zona costanera.
Una empresa de seguretat privada hi fa ara la instal·lació d'una sèrie de mesures electròniques obligatòries per a les joieries que suposen una inversió per a ella de fins a 10.000 €