Aquest dimecres han començat a operar 13 VTC a Eivissa i, amb vista a la pròxima temporada turística, en seran el doble
Uber arrenca a Eivissa amb 13 vehicles VTC i, de moment, no se sap si funcionen taxis també amb aquesta aplicació, tot i que dona l’opció de contractar-ne. A Uber, però, indiquen que encara s’està acabant d’actualitzar l’aplicació. En les dues primeres hores de funcionament, han fet uns vuit viatges, cosa que consideren un èxit. S’espera que amb vista a l’estiu siguin uns 30 els vehicles VTC que es poguin contractar a través de la plataforma.
Diferents associacions del sector del taxi de l’illa han demanat als companys que no s’adhereixin a la plataforma, perquè els VTC no juguen amb les mateixes cartes: defensen que no tenen una tarifa tancada i no estan obligats a dur taxímetre.
Els taxistes volen, però, que es mantengui l’obligació que el client que contracti un VTC ho hagi de fer mitja hora abans que comenci el servei. Així i tot, aquest dimecres, a través de l’aplicació, l’espera perquè arribés el cotxe era bastant inferior, de vuit minuts en alguns casos, encara que la gerent de la flota de VTC a Eivissa, Susi Pereira, ha assegurat que es mirarà de respectar el màxim possible l’espera de 30 minuts.
Segons fonts oficials, es descarta que el cos trobat pels tripulants d'una embarcació estigui relacionat amb aquest cas i l'operatiu continua activat per cercar la dona
La presidenta del Congrés havia negat haver-se reunit amb l'empresari en comissió parlamentària