Primer de Maig marcat pel “No a la guerra” i el problema d’accés a l’habitatge
Unes 1.500 persones han sortit a Palma en les manifestacions convocades per a aquest matí pels principals sindicats
N'han reduït l'aforament i augmentat les mesures de desinfecció
El primer cap de setmana amb les zones d’acampada de Lluc obertes ha estat tot un èxit. Tant la de Sa Font Coberta com la d’Es Pixarells han estat gairebé plenes. Això sí ha estat un ple més petit que l’habitual ja que l’aforament s’ha reduït en un 50%. A la més gran de la zona, Sa Font Coberta, han tengut 120 persones quan el màxim ara és de 125.
El que cerquen els campistes que han pujat fins a Lluc és sobretot tranquil·litat, desconnexió i descans. Les zones d’acampada de Sa Font Coberta, Marjanor i Es Pixarells estan obertes des del dimecres i aquests darrers dies han tengut gairebé ple. Això sí, n’han limitat la capacitat i hi han augmentat les mesures d’higiene i seguretat.
Molts dels campistes són famílies assídues que ja tenien ganes de tornar, sobretot els més menuts. Els joves aprofiten per passar temps amb els seus amics i conèixer zones que no tenien presents i els nous residents descobreixen la Serra de Tramuntana amb passejos.
Des de la reobertura de les tres zones d’acampada s’han establert nous sistemes de reserva. A totes es tendrà en compte l’ordre d’arribada. A Sa Font Coberta es realitzaran al punt d’informació de la zona i per Marjanor i es Pixarells s’haurà de fer a Ca s’Amitger.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Unes 1.500 persones han sortit a Palma en les manifestacions convocades per a aquest matí pels principals sindicats
Demanen que no reculi l'ús del català i que sigui present en tots els àmbits socials
Hi ha compradors que arriben a pagar 100.000 euros per parcel·les de 7.000 m²