Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Cinc quadres de dansa i cinc personatges de la literatura de Lorca damunt de l'escenari
Cinc personatges, amants que no són estimats. Aquesta és la història de ‘Jondo. Del primer llanto, del primer beso’ de la Companyia Eduardo Guerrero i Seda, que es representa avui, dissabte, a les 19 h al Teatre Principal de Maó.
Cinc quadres de dansa per a cinc personatges de Lorca que comparteixen el cant flamenc, la música, el ball i la dansa guiats pel ‘bailaor’ Eduardo Guerrero.
Guerrero ha suposat una revolució per al flamenc i, per aquest motiu, ha estat guardonat amb premis al Festival de las Minas de la Unión i al Festival de Jerez.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat