Detengut un pare per agredir un menor en un partit de futbol a Lloseta
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
Cinc quadres de dansa i cinc personatges de la literatura de Lorca damunt de l'escenari
Cinc personatges, amants que no són estimats. Aquesta és la història de ‘Jondo. Del primer llanto, del primer beso’ de la Companyia Eduardo Guerrero i Seda, que es representa avui, dissabte, a les 19 h al Teatre Principal de Maó.
Cinc quadres de dansa per a cinc personatges de Lorca que comparteixen el cant flamenc, la música, el ball i la dansa guiats pel ‘bailaor’ Eduardo Guerrero.
Guerrero ha suposat una revolució per al flamenc i, per aquest motiu, ha estat guardonat amb premis al Festival de las Minas de la Unión i al Festival de Jerez.
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
Les sancions per l'incompliment arriben als 800 euros