X

L’espectacle de flamenc de Sara Baras arriba a Menorca de la mà del Lazareto Festival

Amb la seva entrega —i més d’una hora i mitja d’actuació— va fer aixecar el públic de peus més d’una vegada

05/08/2023

L’espectacle de flamenc de Sara Baras arriba a Menorca de la mà del Lazareto Festival

137

L’escenari del Lazareto Festival, al Castell de Sant Felip, ha acollit aquest divendres l’espectacle ‘Alma’, de la reconeguda artista de ball flamenc Sara Baras i el seu equip de ballarins i ballarines.

Després de més d’una setmana de concerts, com el d’Anastasia, Taburete o Gipsy Kings, aquest divendres va ser el torn de la flamenca, que amb la seva entrega —i més d’una hora i mitja d’actuació— va fer aixecar el públic de peus més d’una vegada.

Ball, música en directe, vestuari, llums, els sons més tradicionals del flamenc i un cel ple d’estrelles van convertir la nit d’aquest divendres en un nou èxit per al festival, que encara continua amb actuacions fins dilluns que ve.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT

societat

Esfondrament mortal a Manacor

Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien

Esfondrament mortal a Manacor