Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
L'actuació de Víctor Arteaga (13p+11rb) no basta davant el mestratge de Jayson Granger (66-77)
Derrota de l’Hestia Menorca, la quarta en aquest inici de competició. Els homes de Javi Zamora es van envestir amb un rival, l’Estudiantes (66-77), que va dominar el partit des de l’inici.
La Primera FEB ha regalat el quart bany de realitat a l’Hestia Menorca contra l’Estudiantes. L’històric equip madrileny va aprofitar un inici poc afinat del quintet local per marcar el pas des del salt inicial. Al final del primer acte, l’Estu doblava l’Hestia en el marcador, 8-16, i l’inici del segon quart presagiava una tragèdia: 10-28… Tot i l’aturada forçada de Marko Lukovic, per no agreujar els seus problemes físics, l’Hestia s’estalonà en l’actuació de Víctor Arteaga, autor de 13 punts i 11 rebots, per no deixar-se anar.
Un parcial d’11-0 a cavall entre el tercer i el darrer quart va permetre somiar (50-57). Però l’Hestia jugava a la desesperada, fiant dels triples de Diego Alderete, cada possessió semblava la darrera… I l’Estudiantes tenia Jayson Granger. El talentós i experimentat base uruguaià va fer valer les seves incomptables hores de vol al màxim nivell internacional per fermar el cinquè triomf peninsular. La tercera victòria espera l’Hestia a Morón de la Frontera, la pista del darrer classificat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
Es cobrarà per dia pernoctar i per buidar aigües brutes i a canvi es donaran serveis com electricitat i internet