Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Mostra els processos d'investigació i creació d'aquests artistes, amb especial incidència en la realitat cultural d'origen
El convent de Sant Diego acull aquest dissabte vespre la presentació de DELTA, un projecte que pretén aproximar els contextos artístics i culturals de Catalunya, les Balears i Occitània. La sala permet contemplar els treballs que diferents artistes provinents d’aquests territoris euroregionals han madurat aquest estiu durant la seva residència a Menorca.
Els artistes que han participat durant els mesos d’agost i setembre a la residència de creació a Menorca, coordinada per Es Far Cultural, presenten en societat el fruit de les seves investigacions. És el cas d’Idiolect, el treball d’aquesta jove artista occitana, realitzat a partir de materials com la llata.
L’exposició DELTA mostra els processos d’investigació i creació d’aquests artistes, amb especial incidència en la realitat cultural d’origen.
Un dels artistes estudia els usos i les infraestructures a través dels quals ens relacionam amb l’aigua. Amb una jugueta que ell mateix s’ha construït amb una garrafa d’aigua i un radiocontrol, ha seguit les rutes que segueixen tant les canonades com els camions que porten l’aigua fins a casa nostra.
Des de Menorca, DELTA passarà després per l’Ateneu Fort Pienc de Barcelona i el Centre d’Art Le Lait, a Albi, Occitània.. Projectes que prenen la cultura, el territori i l’imaginari col·lectiu com a punt de partida per a reflexionar sobre qüestions o preocupacions contemporànies.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte