Dos rescatistes pitiüsos es queden sense viatjar a Veneçuela per salvar-hi vides
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
Pol Figueras apunta que "els hem d'obligar a jugar el cinc contra cinc"; Marko Lukovic viatja amb l'expedició tot i l'edema ossi al genoll esquerre
Torna el bàsquet a IB3 Televisió i ho fa amb un partit important per a l’Hestia Menorca. Després d’un gran inici de curs han caigut a una espirall negativa que volen canviar a Morón (diumenge, 12.00).
L’expedició balear s’ha desplaçat fins a Sevilla, fent escala a Barcelona, per disputar aquest diumenge un duel directe per la permanència contra el cuer, un equip l’andalús que a més no coneix la victòria. Entre els desplaçats figura Marko Lukovic, qui tot i recuperar-se d’un edema ossi al genoll esquerra, estarà a disposició de l’entrenador Javi Zamora.
El base de La Selva del Camp (Tarragona), Pol Figueras, ha advertit que el Morón és un equip que juga molt còmode a camp obert i que per tant “els hem d’obligar a jugar el cinc contra cinc”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
L'empresa pública SILME va treure a concurs la implantació d'un nou programa i alguns tràmits en línia no funcionen
Teresa Comellas, de l'IES Josep Maria Quadrado de Ciutadella, ha tret un 9,878 i ha rebut, en companyia d'altres 19 alumnes, un reconeixement per part del Govern