Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Víctor Arteaga (27p) i Pol Figueras (21p) lideren un triomf fermat des de la defensa; l'equip castellà resistí fins al darrer minut
L’Hestia Menorca estrena la segona temporada a Primera FEB amb victòria, i davant el seu públic. Els menorquins s’imposen de 7 punts, 76 – 69, al Baloncesto Zamora. Víctor Arteaga va sumar 27 punts i 34 de valoració.
El Zamora, que debutava a la categoria, ha resistit fins al darrer minut. Però l’equip, amb el suport de 2.700 aficionats i les actuacions de Víctor Arteaga i Pol Figueras, ha fermat el primer triomf d’una temporada que, ha quedat clar, serà molt exigent.
El primer duel del curs començava amb un intercanvi de cops, per iniciativa dels centímetres i l’encert perimetral del Zamora. Només quan l’Hestia s’ajustà al pla de partit canvià la tendència. Parcial de 12-0 i 19-13 al primer quart. L’agressivitat cap a la cistella dels castellans els donà molta vida al segon acte. Els menorquins encertaven de tres però no bastava. Pol Figueras acabà el partit amb 21 punts i 7 triples, però al descans l’avantatge era mínim: 37-35.
Víctor Arteaga es convertí en el far que il·luminà aquest camí. El tercer quart va ser el millor de l’Hestia. El pivot de Cuenca va anotar 14 punts, per a un total de 27 i 34 de valoració. Bintalfa i el rival ballaven al compàs d’Arteaga… i no només en atac. 57-50.
La diferència s’estirà fins als 12 punts ben entrat el darrer quart. Però els triples i les seves torres van tornar el Zamora al partit: 70-68. Un triple del capità Diego Alderete esborrà qualsevol dubte. El primer somriure de la temporada ja llueix al rostre menorquí.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros