Tots els centres educatius de Vila han suspès l’activitat lectiva com a conseqüència de la tempesta
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats

L'equip de Javi Zamora va caure davant l'Obradoiro per 83 a 67
L’Hestia Menorca tampoc no va poder tancar el puny a Santiago, a on no va trobar el camí de la victòria com a producte dels baixos percentatges i del talent de l’Obradoiro. L’equip de Javi Zamora va mantenir les constants vitals fins al tercer quart. En aquell moment, el conjunt gallec va començar a exhibir tota la seva artilleria exterior amb Alex Barcello, Brodziansky i Brad Davison, que va sumar 26 punts, 4 assistències i un 34 de valoració.
Sense la producció de Jalen Cone, que es va quedar amb 4 punts, i amb un 6 de 22 en triples, el Menorca va aixecar la bandera blanca al darrer parcial, tot i les bones prestacions de David Gómez. L’Hestia acumula tres derrotes consecutives contra tres gegants de la lliga, però es manté a dues victòries del tall que marca el descens, i a dos partits del play-off d’ascens a l’ACB. El pròxim repte, diumenge, a Bintalfa contra el Betis.
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat