Tots els centres educatius de Vila han suspès l’activitat lectiva com a conseqüència de la tempesta
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats

El PICC-port és un catèter vascular subcutani que permet rebre el tractament de quimioteràpia
El PICC-port és un catèter vascular híbrid que s’implanta al teixit subcutani del braç i l’utilitzen, sobretot els pacients oncològics en tractaments amb quimioteràpia. La innovació és que aquest sistema no necessita un procés quirúrgic per a la seva implantació, i estalvia temps i mitjans als centres hospitalaris.
La inserció del dispositiu la fan infermers experts en accés vascular. De moment, a Inca ja s’han tractat tres pacients amb càncer de mama i es preveu que durant el 2025 se’n col·loquin entre 50 i 60 depenent de la incidència de la malaltia.
L’objectiu principal és que les professionals d’Inca exportin el servei a tots els hospitals públics de les Balears, i que es continuï apostant per la innovació.
Inca ha estat el centre pioner a implantar aquest servei.
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat