Cinc nous serveis eviten 3000 desplaçaments a Eivissa
En els darrers dos anys s’han incrementat en cinc els serveis i això ha evitat prop de 3 MIL trasllats, o el que és el mateix, que 900 pacients s’hagin visitat a l’hospital de la Menor de les Pitiüses.
Les especialitats que han evitat més trasllats han estat la d’urologia i la de l’aparell digestiu. Des de l’àrea de Salut han anunciat la posada en marxa de noves proves diagnòstiques a l’illa ben aviat.
L’hospital de Formentera ja disposa de 17 serveis desplaçats de Can Misses a l’illa i això ha permès que molts formenterers no hagin d’anar a Eivissa per poder-se visitar.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Suposadament, el detengut gravava les víctimes durant els actes sexuals
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.