La Policia de Ciutadella atribueix a una “imprudència” l’accident greu als jocs des Pla
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat

Prop de 200 persones han gaudit d'una trentena de plats i diferents begudes típiques del país asiàtic, així com de balls i espectacles
L’hotel Valparaíso de Palma acull aquest divendres vespre la tradicional gala d’Any Nou Xinès. Una festa en què han participat prop de 200 persones i que és l’acte de cloenda de les celebracions de l’any nou xinès, que s’han perllongat durant un mes.
Des del 2015, l’hotel palmesà organitza aquest esdeveniment, en què els assistents gaudeixen de més d’una trentena de plats i diferents begudes típiques del país asiàtic, així com de balls i espectacles. Enguany celebren l’entrada al 4722 de l’any lunar, que es correspon amb el període del drac de fusta.
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
Les primeres hipòtesis apunten que ha perdut el control de la motocicleta