Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Les tres persones que duen 8 anys en llista d'espera seran operades en les properes setmanes a Barcelona
A Balears hi ha 21 persones pendents d’una operació de reassignació de sexe, és a dir, vaginoplàsties i faloplàsties. Fins ara, el sistema públic de salut només derivava aquests casos a l’hospital de referència de Màlaga. I allà, les llistes d’espera són de fins a vuit anys. Per això, el servei de Salut ha posat en marxa un procediment obert perquè siguin operades en altres centres.
Per les tres persones que duen vuit anys esperant s’ha arribat a un acord amb Barnaclínic, una entitat de l’Hospital Clínic de Barcelona. Els operaran en les properes setmanes. El sistema de salut es farà càrrec dels 14.000 euros de l’operació i els vuit dies en què pacient i un acompanyant hagin de ser a Barcelona.
Per als nous pacients que s’hagin de fer reassignació de sexe, el Servei de Salut prepara un acord marc per evitar que es tornin a crear llistes d’espera d’aquesta envergadura.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç