Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Es destinaran a víctimes de violència masclista i amb crisi emocional
L’IBAVI ha firmat un conveni amb la Fundació Es Garrover (i en col·laboració amb l’IBDona) pel qual cedeix dos habitatges temporals per a dones víctimes de violència masclista i amb crisi emocional en procés de recuperació.
La Fundació Es Garrover primer les acull a la Casa Violeta, on s’estan fins a 6 setmanes. I ara, després d’aquesta primera acollida, podran accedir a aquests habitatges pensats per a elles, víctimes d’un doble estigma pel fet de tenir també problemes de salut mental derivats de la violència.
L’IBAVI ja té 29 habitatges cedits a víctimes de violència masclista en conveni amb diferents entitats.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren