Cort ja prepara l’ampliació de l’ORA
Comencen a instal·lar els més de 150 parquímetres nous
Hi faran feina fins a dotze persones, entre elles un jurista, una educadora social i una treballadora social
407
Les noves oficines de l’Ibavi a Maó -inaugurades aquest dijous- centralitzaran tots els serveis relacionats amb l’habitatge a Menorca. L’objectiu és millorar i ampliar l’atenció al públic que es donarà en aquesta nova ubicació, al costat de Via Ronda, precisament, en els baixos d’una de les promocions d’habitatge públic més antigues del municipi. Hi faran feina fins a dotze persones, entre elles un jurista, una educadora social i una treballadora social i, també acollirà Servei d’Acompanyament del Consell. Per tant, qualsevol tràmit, gestió o consulta en matèria d’habitatge es farà des d’aquest punt: donar-se d’alta al registre de demandants, sol·licitud d’ajudes o dubtes de normativa tant a propietaris com a llogaters… El canvi d’ubicació també permetrà una millor gestió i comunicació amb els inquilins dels 332 habitatges que té llogats l’Ibavi, que a més en té una seixantena més en construcció i 175 més de projectats.
Dels pisos que ja estan en construcció 35 són as Castell, 11 a Sant Lluís i 11 a Fornells. En un futur es construiran noves promocions per fer 69 pisos a Ciutadella, 49 a Maó, 35 as Mercadal, 14 a Alaior i 8 a Ferreries.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Comencen a instal·lar els més de 150 parquímetres nous
La principal hipòtesi és una avaria en el tren d'aterratge
La mescla d'alcohol i drogues, la principal hipòtesi sobre les causes de la mort d'un jove britànic a un habitatge turístic de Santa Margalida